|
||
| Welkom op het ..::FeRMaN FoRuM::... | ||||
| Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen en Regels(FAQ) even door. Het is mogelijk dat je je moet REGISTREREN voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst. |
|
|
||||||||
| Onderwijs en Werk Alles over onderwijs, opleidingen, stage en werk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banlı
|
Ondernemerschap
Wat me is opgevallen na zoveel forums, is dat er weinig allochtone jongeren zijn die echt iets ondernemen of een bedrijf starten.burda babasinin manavina veya firinina cöken genclerden bahsetmiyorum
![]() Heeft er hier iemand zulke ambities, ideen of plannen. (just curious) Of als je 't niet doet waarom niet ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
!
|
Ik wil insaallah nadat ik mer afgerond heb een eigen cafe/restaurant beginnen.. Eigenlijk ziet het er als volgt uit; 4 jaartjes mer insaallah,, daarna wil ik enkele jaren werken en geld&ervaring opbouwen.. Wanneer ik echt vanmezelf weet dat ik het kan en wanneer ik ook de goeie omstandigheden heb, wil ik een cafe/rerstaurant beginnen voor mezelf.
Wat ik wil is ongv zoiets, 2 verdiepingen.. beneden overdags & 's avonds gebruiken als een cafetje/lounge.. Boven wil ik dat het alleen maar na 5 uur geopend is.. Daar wil ik een hele sjieke/nette/strakke restaurant hebben.. Insallah,, wil dit heel erg graag..
|
|
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true!!
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Süper Moderator
|
Ik heb op dit moment mijn eigen Vervoersonderneming...(certificaten en diploma's heb ik allemaal)
Ik wil binnenkort starten met een B.V. ... hayirlisi
|
|
"Affetmek, zaferin zekâtıdır"
Hz. Muhammed (s.a.v.) Gonlum Hep Seni Ariyor, Neredesin Sen !!! Neredesin Sen !!! |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| ondernemerschap |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|